Starka kvinnor...

Vi kan styra vi kan ställa, men ibland får vi bara lust att smälla. Men det är en fördel att vara stark speciellt när du visar att du har fötterna på någons mark.
Det är omtyckt av många, det blir som en trollkonst att kunna fånga. Dom som inte går att fånga är ju bara så förbaskat trånga.
Jag är trött på "spelet", jag är trött på "felet". 
Så sluta vara rädd eller spela dum och oförbe"rädd". För om du känner klicket i ditt hjärta bör du sluta gå runt med smärta.
Jag är fåret i detta "spelet" o hela andra hemska "gamet" . Jag tar men jag ger när ni andra bara hatar vad ni ser.
Det är inte kul när du själv fastnat i limmet, precis så som jag gjort med detta rimmet. Faktum är att jag inte vill rimma men det är en riktigt misär att sitta på bussen i en timma.


förbli du starka kvinna så ska du se att du kommer vinna.

Kommentarer
Postat av: M

i like

2009-04-23 @ 02:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0