hur nära himlen kan vi nå?

jag har stängt av mobilen, köpt en godispåse eller två. Åkt långt ut på landet för att klappa mina får.
Jag har ignorerat spelet och kopplat bort problemen. Slutat tänka på framtiden och tankat båten full. 
jag har laddat kylen fyld med mat och tagit sommarklänningen på. Skickat inbjudan till dom kära och låtit radion
stå på.
problemen dom är borta jag är så långt från verkligheten, jag kan dansa under det blå utan att någon ser på.
det är du och jag på stranden, en filt, två kroppar och endast ett par ord. Himlen är som klarast och vi lika så!

jag vill bort, bort från tiden.  rymma, försvinna för en stund. känna att jag är i himlen. eller i någon underbar synonym.




 på andra platser än på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0