Jag tror jag dör en annan dag.

Sitter i sängen och försöker läsa en hemsk kurslitteratur bok vid namn "kloka möten" Den skulle jag ha läst ut till imorgon. Jipee, jag är inte ett dugg motiverad, och boken suger kuk. Vad gör man?
Man gör sig två goda mackor, med keso, ruccola sallad och tomat lite örtsalt på toppen. Till detta serveras det gott grönt te. Framför datorn äter jag och kollar intervjun med Zlatan. =) Inte ett dugg intresserad av fotboll igentligen men fick känslan av att jag skulle kolla just det.

En mygga har stuckit mig och antagligen smittat mig med antingen pesten "svininfluensan" eller en jävligt grymm förkylning. Det spelar ingen roll vilket, fruktansvärt summ. Igår köpte jag på mig en massa hälsokost piller, dom knapprar jag tappert på.  Framsteg FRAMSTEG.
Nu når jag toppen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0